PAGALBA IR PALAIKYMAS
IEŠKA PAGALBOS IR PALAIKYMO DUK
My device has come into contact with a known/unknown liquid what should I do?
- If a liquid other than fresh water enters the HPJ (Audio Jack) or the USB ports this should be flushed out as soon as possible.
- Firstly flick the device to extract the liquid droplets and then leave to dry before inserting Audio Jack headset or USB cable.
Note: Point 2 – Should also be followed for water entering these ports.
Kokio dydžio SD kortelę galima naudoti su įrenginiu?
- Įrenginys palaiko SDXC. 10 klasės / ypač didelio greičio
- Dydis iki 128 Gb
Ką daryti, jei prasta garso kokybė?
Yra daug veiksnių, galinčių turėti įtakos jūsų įrenginio garso veiksmingumui, pavyzdžiui:
- 1. Jei telefonas buvo įmerktas į vandenį, tada mikrofonas ir garsiakalbis turi išdžiūti, kad vėl normaliai veiktų
- 2. Jei priimamas skambutis buvo nukreiptas per ilgą atstumą ir per ilgą paslaugų teikėjų telekomunikacijų infrastruktūrą
- 3. Techninis telefonų gamintojų veiksmingumas, gali būti susijęs su programine įranga ar aparatūra
- 4. Aplinka, kurioje telefonas naudojamas, ypač kai yra foninio triukšmo, tipiškai eismo judrioje miesto aplinkoje ar dideliuose prekybos centruose bei oro uostuose
Visi telefonų gamintojai privalo projektuoti įrangą, kad ji veiktų pagal labai griežtus standartus, kuriuos nustato tokios organizacijos, kaip Europos Sąjunga. Jie paprastai susiję su saugumu, kad jums nekiltų klausos problemų ilgai naudojant.
Visi „Land Rover“ produktai atitinka šiuos saugumo standartus ir yra paženklinti CE ženklu, tai užtikrinimas, kad mes atitinkame šiuos standartus ir mūsų garso lygis yra saugiose ribose.
Ką daryti, jei yra priėmimo problemų?
- 1. Prasta skambučių kokybė: patikrinkite, ar nustatytas priimtino komforto lygio įrenginio garsumas
- 2. Kai įrenginys naudojamas srityse, kuriose signalo lygis prastas, pvz., netoli aukštų pastatų ar rūsiuose, skambučio kokybė gali būti neigiamai paveikta
- 3. Kai šis įrenginys naudojamas didelio skambučių intensyvumo laikotarpiu, pavyzdžiui, piko valandomis, galimos skambučio problemos dėl tinklo perpildymo
- 4. Sumažėjęs budėjimo laikas, budėjimo laikas susijęs su tinklo sistemos nustatymu, gali būti, kad telefonas naudojamas srityje, kurioje signalo lygis mažas
Jei signalas prastas, telefonas nuolat bandys susisiekti, ieškodamas bazinės stoties signalo, ir baterijos įkrova mažės greičiau, todėl budėjimo laikas mažėja
Ką turiu daryti, jei rodoma „Enter PUK code“ (Įveskite PUK kodą)?
- 1. Tris kartus iš eilės klaidingai įvedus SIM kortelės PIN kodą, PIN kodas bus užblokuotas ir bus parodytas PUK kodo prašymas
- 2. Prieš bandydami įvesti PUK kodą įsitikinkite, kad turite tinkamą kodą, pateiktą jūsų tinklo paslaugų teikėjo
- 3. Po dešimties nesėkmingų PUK kodo įvedimo bandymų SIM kortelė bus išjungta visam laikui
- 4. Kai SIM kortelė visam laikui išjungiama, jums reikia pirkti naują SIM kortelę
Ką daryti, jei pagrindiniame ekrane rodoma „Emergency Call only“ (Tik pagalbos skambučiai)?
Tai rodoma, jei yra SIM kortelės problemų
Be to, jei esate srityje, kurioje neteikia paslaugų jūsų tinklo paslaugų teikėjas
Ką man daryti, jei įrenginys rodo pranešimą „No Service“ (Nėra paslaugos)?
- 1. Tai gali būti dėl to, kad esate srityje, kurioje jūsų tinklo paslaugų teikėjas neteikia paslaugų, arba srityje, kurioje priėmimas prastas, pavyzdžiui, uždaroje srityje
- 2. Šis pranešimas bus rodomas ekrane, kol situacija pasikeis, persikėlus į sritį, kurioje paslauga teikiama
- 3. Jei ši problema išlieka vietoje, kurioje paslaugos kokybė žinomai gera, susisiekite su tinklo paslaugų teikėju, ar nėra paslaugos teikimo ar jūsų SIM kortelei teikiamų paslaugų apribojimo
Ką reiškia pranešimas „Please Insert SIM card“ (Įdėkite SIM kortelę)?
- 1. Įsitikinkite, kad tinkamai įdėjote SIM kortelę
SVARBI PASTABA – neįdėkite SD kortelės į SIM lizdą. Taip gali būti apgadinti SIM kortelių skaitytuvo kontaktai ir nebus galima perskaityti SIM. Įrenginį reikės grąžinti į priežiūros centrą.
- 2. Jei įdėta tinkamai ir pranešimas vis tiek rodomas, nuvalykite SIM kortelės kontaktus sausu audeklu
- 3. Jei vis tiek neatpažįstama, paskambinkite tinklo paslaugų teikėjui, kad įsitikintumėte, kad SIM kortelė įjungta, ar gal jis pateiks kokių kitų instrukcijų
Kaip šiame įrenginyje įjungiamas / išjungiamas skambinančiojo ID?
- 1. Eikite į telefono meniu ir pasirinkite „Settings“ (Nustatymai), pasirinkite „Call Accounts“ (Skambučių abonementai), tada pageidaujamą „SIM“
- 2. Šiame ekrane slinkite žemyn iki „Additional Settings“ (Papildomi nustatymai)
- 3. Šiame ekrane yra dvi parinktys, „Caller ID“ (Skambinančiojo ID) ir „Call waiting“ (Skambučio laukimas). Pasirinkite „Caller ID“ (Skambinančiojo ID), bus parodytas iššokantis langas su trimis parinktimis, „Network default“ (Tinklo numatytoji), pasirinkite, jei žinote, kokia tinklo numatytoji ir jei ji atitinka jums reikiamą
- 4. „Hide number“ (Slėpti numerį), patikrinkite, ar nenustatyta, nes tai užkerta kelią skambinančiojo ID parodyti priimančiajame įrenginyje
- 5. „Show number“ (Rodyti numerį), pasirinkite, kad užtikrintumėte, kad skambinančiojo ID būtų rodomas priimančiajame įrenginyje
Kodėl skambučius į šį įrenginį priima kiti įrenginiai?
- 1. Eikite į telefono meniu ir pasirinkite „Settings“ (Nustatymai), pasirinkite „Call Accounts“ (Skambučių abonementai), tada pageidaujamą „SIM“
- 2. Šiame ekrane slinkite žemyn ir pasirinkite „Call Forwarding“ (Skambučių peradresavimas)
- 3.Patikrinkite, ar įjungta parinktis „Always forward“ (Visada peradresuoti), jei taip, išjunkite. Šiame ekrane yra trys kitos parinktys, „Forward when busy“ (Peradresuoti, kai užimta), „Forward when unanswered“ (Peradresuoti, kai neatsakoma) ir „Forward when unreachable“ (Peradresuoti, kai nepasiekiamas)
- 4. Įjunkite / išjunkite funkciją, kaip pageidaujate
Kodėl įrenginys nevykdo tam tikrų skambučių?
Naudojant įrenginys neskambins, pavyzdžiui, į užsienį, patikrinkite, ar įjungti fiksuoti skambinimo numeriai (FDN):
- 1. Eikite į telefono meniu ir pasirinkite „Settings“ (Nustatymai), pasirinkite „Call Accounts“ (Skambučių abonementai) ir bakstelėkite pageidaujamą „SIM“
- 2. Pasirinkite fiksuotus skambinimo numerius (FDN)
- 3. Šiame ekrane galite įjungti / išjungti FDN, jums reikės žinoti PIN2 kodą. Taip pat iš šio puslapio galite tvarkyti FDN sąrašą
Kaip užtikrinti, kad režimu „Netrukdyti“ būtų girdimas žadintuvas?
- 1. Jums reikia nustatyti pertraukimų prioritetus, tai galima padaryti meniu „Settings“ (Nustatymai), pasirinkus garsą ir „Do Not Disturb“ (Netrukdyti)
- 2. Leidžiama tik „Select Priority“ (Pasirinkti prioritetą)
- 3. Čia jums pateikiamos prioriteto parinktys, pasirinkite iš „Alarms, events and reminders“ (Žadintuvas, įvykiai ir priminimai), bus įjungtas žadintuvas nustatytu laiku
- 4. Be to, galite priimti skirtuosius skambučius ar pranešimus, įjungdami juos „Calls/message from“ (Skambučiai / pranešimas iš) ir tvarkydami savo kontaktų sąrašą
Kaip padaryti duomenų kopiją išoriniame saugojimo įrenginyje?
- 1. Prijunkite „Land Rover Explore“ prie AK / nešiojamojo kompiuterio pridedamu USB kabeliu
- 2. „Land Rover Explore“ ekrane bus parodytas pranešimas „USB charging“ (USB įkrovimas), spustelėkite šį pranešimą
- 3. Ekrane pamatysite kelias parinktis, pasirinkite failų persiuntimą
AK:
- 1. Pereikite į pradžios ekraną ir pasirinkite „Land Rover Explore“, pasirinkite, ką daryti su šiuo įrenginiu
- 2. Pasirinkite vidinę bendrą saugyklą arba SD kortelę
- 3. Pasirinkite aplanką ir failus, kuriuos norite įrašyti arba perkelti į AK
- 4. Užfiksuokite ir perkelkite į norimą vietą AK.
Kaip išvalyti tarpinę atmintį ir naršyklės istoriją?
- 1. Pereikite į meniu „Chrome“
- 2. Pasirinkite meniu ir pasirinkite „Settings“ (Nustatymai)
- 3. Pasirinkite parinktį „Privacy“ (Privatumas)
- 4. Ekrano apačioje pasirinkite pranešimą „Clear Browsing data“ (Ištrinti naršymo duomenis)
- 5. Pasirinkite naršymo istoriją, slapukus, svetainės duomenis ir vaizdus bei failus iš tarpinės atminties, kuriuos norite ištrinti
Kaip nukopijuoti kontaktus iš SIM kortelės į įrenginį?
- 1. Eikite į meniu „Contacts“ (Kontaktai) ir nustatymus
- 2. Pasirinkite „Import/ Export“ (Importas / eksportas) ir „Import from USIM card“ (Importuoti iš USIM kortelės)
- 3. Pasirinkite kontaktus, kuriuos norite importuoti, arba pasirinkite visus
- 4. Tada pasirinkite „OK“ (Gerai)
Kaip persiųsti į kitą įrenginį duomenis (pavyzdžiui, vaizdą), naudojantis „Bluetooth“?
- 1. Pavyzdžiui, eikite į meniu „Photo“
- 2. Pasirinkite aplanką, kuriame yra failas, kurį norite persiųsti
- 3. Pasirinkite failą, kurį norite persiųsti, pasirinkite piktogramą puslapio viršuje, pasirinkite „Bluetooth“
- 4. Pasirinkite įrenginį, į kurį norite siųsti, ir siųskite
Kaip susieti su kitu „Bluetooth“ įrenginiu?
- 1. Pereikite į meniu „Settings“ (Nustatymai)
- 2. Žemiau belaidžių ir tinklo nustatymų yra mygtukas „Bluetooth“
- 3. Pasirinkite „Bluetooth“, bakstelėdami „Bluetooth“
- 4. Bus pradėta įrenginių ieška
- 5. Parodytame sąraše pasirinkite įrenginį, prie kurio norite prisijungti
- 6. Patvirtinkite jūsų įrenginyje ir įrenginyje, su kuriuo norite susieti, rodomą prieigos raktą, kad susietumėte, tada pasirinkite „Pair“ (Susieti)
What can I use my ViewRanger voucher for?
For customers in Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, Germany, Netherlands, New Zealand, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, or the USA:
Options available
1. Premium map packs:
• Country-wide mapping for your own country, with no time limit, at 1:50k.
• Country-wide mapping with no time limit, in any of the following countries, at 1:50k: Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, Germany, Netherlands, New Zealand, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, or the USA
• Country-wide mapping for Belgium, France, or Great Britain, on a 1 year subscription, at 1:50k.
2. ViewRanger credits pack (1000 credits)
• Can be redeemed against the purchase of regional maps, or small map tiles to create a custom map, in any of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland, or the USA.
o Note 1: the maps available vary by country, and price. There is a mix of 1:50k and 1:25k maps available.
o Note 2: users can choose to use their credits to buy areas from multiple countries if they wish.
3. ViewRanger Pro subscription (2 years)
• Users can opt instead for a 2 year subscription to ViewRanger Pro, which unlocks a number of premium features within the app. These include
o Offline use of the augmented reality feature (Skyline)
o Offline maps anywhere in the world (with several layers: ViewRanger Landscape map, Satellite, OpenStreetMap, Cycle maps, Ski maps, Transport maps)
o Auto-generated navigation and routing
o Ability to print maps
For customers in Belgium, France, or Great Britain:
Options available
1. Premium map packs:
• Country-wide mapping for your own country, on a 1 year subscription, at 1:50k.
• Country-wide mapping for either of the other two countries listed above, on a 1 year subscription, at 1:50k.
• Country-wide mapping with no time limit, in any of the following countries, at 1:50k: Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, Germany, Netherlands, New Zealand, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, or the USA
2. ViewRanger credits pack (1000 credits)
• Can be redeemed against the purchase of regional maps, or small map tiles to create a custom map, in any of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland, or the USA.
o Note 1: the maps available vary by country, and price. There is a mix of 1:50k and 1:25k maps available.
o Note 2: users can choose to use their credits to buy areas from multiple countries if they wish.
3. ViewRanger Pro subscription (2 years)
• Users can opt instead for a 2 year subscription to ViewRanger Pro, which unlocks a number of premium features within the app. These include
o Offline use of the augmented reality feature (Skyline)
o Offline maps anywhere in the world (with several layers: ViewRanger Landscape map, Satellite, OpenStreetMap, Cycle maps, Ski maps, Transport maps)
o Auto-generated navigation and routing
o Ability to print maps
For customers in Australia, Austria, Greece, Ireland, Italy, Switzerland, or the USA:
Options available
1. Premium map packs:
• Country-wide mapping with no time limit, in any of the following countries, at 1:50k: Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, Germany, Netherlands, New Zealand, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, or the USA
• Country-wide mapping for Belgium, France, or Great Britain, on a 1 year subscription, at 1:50k.
2. ViewRanger credits pack (1000 credits)
• Can be redeemed against the purchase of regional maps, or small map tiles to create a custom map, in your own country, or from any of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland, or the USA.
o Note 1: the maps available vary by country, and price. There is a mix of 1:50k and 1:25k maps available.
o Note 2: users can choose to use their credits to buy areas from multiple countries if they wish.
3. ViewRanger Pro subscription (2 years)
• Users can opt instead for a 2 year subscription to ViewRanger Pro, which unlocks a number of premium features within the app. These include
o Offline use of the augmented reality feature (Skyline)
o Offline maps anywhere in the world (with several layers: ViewRanger Landscape map, Satellite, OpenStreetMap, Cycle maps, Ski maps, Transport maps)
o Auto-generated navigation and routing
o Ability to print maps
For customers in all other countries:
Options available
1. Premium map packs:
• Country-wide mapping with no time limit, in any of the following countries, at 1:50k: Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, Germany, Netherlands, New Zealand, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, or the USA
• Country-wide mapping for Belgium, France, or Great Britain, on a 1 year subscription, at 1:50k.
2. ViewRanger credits pack (1000 credits)
• Can be redeemed against the purchase of regional maps, or small map tiles to create a custom map from any of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Northern Ireland, Norway, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland, or the USA.
o Note 1: the maps available vary by country, and price. There is a mix of 1:50k and 1:25k maps available.
o Note 2: users can choose to use their credits to buy areas from multiple countries if they wish.
3. ViewRanger Pro subscription (2 years)
• Users can opt instead for a 2 year subscription to ViewRanger Pro, which unlocks a number of premium features within the app. These include
o Offline use of the augmented reality feature (Skyline)
o Offline maps anywhere in the world (with several layers: ViewRanger Landscape map, Satellite, OpenStreetMap, Cycle maps, Ski maps, Transport maps)
o Auto-generated navigation and routing
o Ability to print maps
Kaip įjungti / išjungti „Bluetooth“ ir įjungti „Bluetooth“ bendrą interneto ryšį?
Pastaba. „Bluetooth“ bendro interneto ryšio galimybė priklauso nuo to, ar tai jūsų tinklo operatorius įtraukė į jūsų duomenų paketą.
Įrenginyje:
- 1. Eikite į nustatymų meniu ir pasirinkite „Enable“ (Įjungti)
- 2. Grįžkite į nustatymų meniu ir pasirinkite „More“ (Daugiau)
- 3. Pasirinkite „Tethering and Portable Hotspot“ (Bendras interneto ryšys ir perkeliama aktyvioji sritis)
- 4. Pasirinkite „Bluetooth tethering“ (Bendras interneto ryšys naudojant „Bluetooth“), grįžkite į ankstesnį ekraną ir dar kartą grįžkite į nustatymų langą
- 5. Pasirinkite „Bluetooth“, kad jūsų įrenginys būtų aptinkamas
Tolesni veiksmai:
- 1. Savo AK / nešiojamajame kompiuteryje atlikite „Bluetooth“ įrenginių iešką
- 2. Pasirinkite savo įrenginį ir prisijunkite prie jo
- 3. Kai jūsų įrenginys prijungtas ir tvarkyklės sėkmingai įdiegtos, spustelėkite savo įrenginį iš prijungtų įrenginių sąrašo. Bendras interneto ryšys dabar galimas.
Kaip įjungti / išjungti numatomą tekstą?
- 1. Pereikite į meniu „Settings“ (Nustatymai)
- 2. Slinkite žemyn ir pasirinkite „Language & Input“ (Kalba ir įvedimas)
- 3. Pasirinkite klaviatūrą ir įvedimo būdus arba pavyzdinę „Gboard“ parinktį
- 4. Slinkite žemyn ir pasirinkite „Text correction“ (Teksto koregavimas), tada pasirinkite jums reikalingą koregavimo lygį
Kaip tinkinti pranešimus, garsą ir vibraciją gavus pranešimą?
- 1. Paleiskite pranešimų programėlę
- 2. Programėlėje įjunkite meniu „Settings“ (Nustatymai)
- 3. Slinkite žemyn ir pasirinkite „Notifications“ (Pranešimai)
- 4. Pasirinkite meniu „Select Ringtone“ (Pasirinkti skambėjimo garsą), norėdami pasirinkti pageidaujamą skambėjimo toną
- 5. Bakstelėkite šalia „Vibrate“ (Vibruoti), kad įjungtumėte / išjungtumėte vibraciją gavus pranešimą
Kaip įjungti / išjungti pranešimą apie pristatymą ir perskaityti pranešimų ataskaitą?
- 1. Paleiskite pranešimų programėlę
- 2. Programėlėje įjunkite meniu „Settings“ (Nustatymai)
- 3. Slinkite žemyn iki skyriaus „Text (SMS) messages“ (Teksto (SMS) pranešimai)
- 4. Bakstelėkite šalia „Delivery reports“ (Pranešimai apie pristatymą), kad įjungtumėte / išjungtumėte SMS pranešimus
Pastaba. Ataskaitos apie SMS pranešimų perskaitymą neteikiamos.
5. Slinkite žemyn iki skyriaus „Multimedia (MMS) messages“ (Multimedijos (MMS) pranešimai)
6. Bakstelėkite šalia „Read reports“ (Pranešimai apie perskaitymą) ir „Delivery Reports“ (Pranešimai apie pristatymą), kad įjungtumėte / išjungtumėte pranešimus apie MMS perskaitymą ir pristatymą
Susiduriu su problemomis, naudodamas „Windows 10“ ir „Land Rover Explore“, kaip tai išspręsti?
„Microsoft Windows“ neseniai atnaujino „Windows 10“ ir dėl to atsirado MTP tvarkyklės problema.
MTP tvarkyklė vadinama Laikmenų perkėlimo protokolu, ji padeda perduoti duomenis tarp „Windows“ ir mūsų įrenginių.
Kad pašalintumėte šią problemą, turite atlikti tolesnius veiksmus:
- 1. Pereikite prie pradžios meniu (arba „Cortana“) ieškos. Tiesiog spustelėkite piktogramą „Search for Cortana“ (Ieškoti „Cortana“) „Windows 10“ užduočių juostoje ir įrašykite „Run“ (Vykdyti). Pamatysite komandą „Run“ (Vykdyti) sąrašo viršuje, atidarykite programą
- 2. Įrašykite šį tekstą: http://www.android.com/filetransfer/
Kaip atkurti įrenginio gamyklos nustatymus?
Pastaba.
Prieš tai atlikdami įsitikinkite, kad pasidarėte ir apsaugojote atsarginę duomenų kopiją.
1. Pereikite į meniu „Settings“ (Nustatymai)
2. Pasirinkite „Backup & Reset“ (Atsarginė kopija ir atkūrimas), pasirinkite „Factory data reset“ (Gamyklos duomenų atkūrimas)
3. Pasirinkite „Reset phone“ (Atkurti telefoną) ir „Erase everything“ (Viską ištrinti)
4. Tada įrenginys bus perkrautas
Kaip sužinoti, ar yra įrenginio naujinių, kaip patikrinti, ar turiu naujausią PĮ?
PASTABA.
Atsiradus naujai programinei-aparatinei / programinei įrangai, pranešimai siunčiami į visus „Land Rover Explore“ įrenginius. Pagrindiniame ekrane pranešimų juostoje bus rodoma piktograma. Kai parodoma piktograma, galite nuvilkti pranešimų juostą žemyn ir pasirinkti.
Norėdami naujinti rankomis:
1. Pereikite į meniu „Settings“ (Nustatymai)
2. Slinkite į šio ekrano apačią ir pasirinkite „About phone“ (Apie telefoną)
3. Pasirinkite parinktį „System updates“ (Sistemos naujinimai), patikrinkite, ar yra naujinių
4. Pasirinkite parinktį „Yes“ (Taip)
5. Įrenginys patikrins baterijos įkrovos lygį ir gali paprašyti įkrauti papildomai
Kur rasti IMEI numerį?
1. Jį galima rasti dėžutės, kurioje gaunate telefoną, išorėje, jis ir sudaro dalį patvirtinimų ženklo
2. Jei IMEI nėra, klaviatūrą įrašykite įrenginyje #06# ir iššokančiame lange bus parodytas IMEI
3. Eikite į nustatymų meniu, pasirinkite „Status“ (Būsena) ir pasirinkite „IMEI Information“ (IMEI informacija)
Kaip padaryti įrenginio ekrano kopiją?
1. Pereikite į ekraną, kurio kopiją norite padaryti
2. Kartu apie 2 sekundes spauskite maitinimo įjungimo ir garsumo mažinimo mygtukus
Ką daryti, jei po kontakto su skysčiu prasta garso kokybė?
1. Jei telefonas buvo įmerktas į vandenį, tada mikrofonas ir garsiakalbis turi išdžiūti, kad vėl normaliai veiktų
2. Padėkite įrenginį tokioje vietoje, kurioje mikrofonas ir garsiakalbis galėtų išdžiūti
Atsitiktinai panaikinau programėlę, kaip ją atkurti?
1. Apsilankykite „Google Play Store“, atidarykite ją ir įsitikinkite, kad esate parduotuvės pagrindiniame puslapyje
2. Bakstelėkite nustatymų piktogramą ekrano viršuje, dešinėje
3. Bakstelėkite „My Apps & Games“ (Mano programėlės ir žaidimai)
4. Bakstelėkite „Library“ (Biblioteka), visos anksčiau įdiegtos programėlės bus čia
5. Pasirinkite reikiamą programėlę
Kaip nustatyti iš naujo, jei ekranas tuščias?
Įrenginys turi įmontuotą bateriją, prie kurios prieiga galima tik įgaliotam personalui.
- 1. Norėdami nustatyti įrenginį iš naujo, kartu 10–12 sekundžių spauskite maitinimo įjungimo ir garsumo didinimo mygtukus
- 2. Įrenginio maitinimas bus išjungtas, paskui jis automatiškai bus perkrautas
- 3. Dabar bus įjungtas įrenginio maitinimas, jis veiks ir bus įkraunamas taip, kaip tikimasi
GARANTINIS REMONTAS
Skaitykite daugiau apie garantinio remonto paslaugą, įskaitant informaciją
Garantijos apimtis ir mūsų nemokama paėmimo ir remonto paslauga.
AR GALIME DAR KUO NORS PADĖTI?
SUSISIEKITE SU MUMIS
Skambinkite: +44 844 856 7004
Visą parą nuo pirmadienio iki penktadienio
Modelis ir užklausa
Mes atsakysime per vieną darbo dieną
El. paštas:
support@landroverexplore.com
Mes atsakysime per vieną darbo dieną